25 Ekim 2010

taze hala...

 
Posted by Picasa






gecen hafta pazar günü 2.kez hala oldum..abimin 2. kızı oldu..adını derin koydular..derine ailesiyle uzun ömürler diliyorum..su an ailemizin en minik ferdi ve 6.kızı..cogalıyoruz..:-)))


bense derinin dogdugu gün fazla yemekten sanırım mide fesatı gecirdim..balıgı fazla kacırmısım..pazar gecesi rahatsızlanıp uyuyamadım..midem bozuldu..pazartesi sabahta kendimi kötü hissedince eşim anneme bıraktı..cumaya kadar annemdeydım..salıya kadar düzelemedim..kendimi iyi hissedincede kendimizi hemen dısarı attık..anneme yakın bir alısveriş magazasından ogluma ilk defa alısveriş yaptım..acılısı yaptık ..devamı gelecek azar azar almam lazım..son zamana bırakmam...



cuma günüyse evime döndüm..cumartesi temizlik ve camasır yıkayıp aksamınada adapazarına gittik..pazar günü hava cok güzeldi..mimiğim sabahtan dısarı cıktı kahvaltısını taze bögürtlenle yaptı..daha sonra dedesinin tarlasına gittik taze ıspanak topladık..tarladaki tavsanı sevdi.salıncakta sallandı..güzel bir gün gecirdi..aksamsa adapazarına döndük..anlayacagınız 1 haftadır evimizde degildik...


23. haftayı bitirmek üzereyim..miniğim 19 haftalıkken hareket etmeye başladı..cok hareketli tekmeler savurup duruyor..ayaklarımda şişme falan yok..ceylinde 3 aylıkken başlamıstı..rahat geciyor hamileliğim inşallah sonuna kadar böyle gider..saglıkla yavruma kavusurum...

ceylinimse su sıralar mızmız..sürekli burnu akıyor..sabaha kadar üstü acık yatıyor...uyku tulumu almam lazım en acilinden.. nedense söz dinlememeye
başladı..istediği olmayınca yatıp aglamaya ,yapma denilen herseyi yapmaya ne bileyim su aralar cok asi ve sinirli..o öyle yaptıkca bende sinirlerime hakim olamayıp bagırıyorum daha cok aglıyor bu böyle sürüp gidiyor..umarım bu süreç gecicidir eger böyle devam ederse işimiz cok zor..hala oyun kuramıyor kendi kendine oynayamıyor..illa ben olacam yanında..tahta puzzleları yap yap sıkıldı bende kaldırdım..yapıstırmalı kitaplar var cok seviyor uzun zamandır alıyorum gösterdiğim yere yapıstırıyor hepsi yapısıncada baslıyor geri sökmeye yapıstırdıklarını...
aynı kitaplar aynı oyuncaklar sıkıyor tabiki ama sürekli de oyuncak almak imkansız..

1 yorum:

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

İnşallah sağlıkla doğar oğlun , Ceylin de bebek kokusunda biraz durulur İnşallah :)
Ben de artık oyuncak almıyorum, 1 yaşında aldığım puzzle'lardan sıkılmıştı, bu seneye kadar cıkartmamıstım.geçen gün hepsini tek tek hediye paketi yaptım (eski kitapları - puzzle'lar ...)işten gelince her hafta babasıyla elımıze alıyoruz bak sana ne aldık diye ... heyecanla acıyor.hemen yapıp sıkılıyor ama olsun atraksıyon oluyor ıste :D
sendromlarımız bızde de çoook, oturmadan - hatta uyumadan işe gelıyorum.ama napalım alıştık.Sağlıklı olsunlar da , bu gunler de geçer elbet :)