28 Ekim 2010

bugün biz..

yagmur yagdı eve kapandık ceylinimle.adım atmaktan korkuyoruz bu rüzgarda ucmayalım diye..:-))ama cok sıkıldık cok...ne yapacagımızı sasırdık.
pek yetenekli olmayan ben bugün eski bozuk saatimden ceylinin odasına cerceve yaptım..cok da güzel oldu..ceylinin odasında yerini aldı..

 
Posted by Picasa






sonra kızımla beraber oyunlar oynadık...bebeklerini oturttuk mama yedirdik..bu tarz oyunları artık oynayabiliyor..sonra tekrar tahta puzzleri cıkardık oynadık kaldırdık..hamur oynadık uzun uzun acıp bıcakla kestik...güzel vakit gecirdik..fakat oyunlar sınırlı..benimde aklıma fazla bişey gelmiyor.bebeklik oyuncaklarının zaten yüzüne bile bakmıyor..beraber oynayabilecegimiz oyunları seviyor.mesela bultak ..sekilleri içerisinden geciriyor..sonra ben kitap okuyorum o nesneleri gösteriyor ben adlarını söylüyorum..balık tutuyoruz..clipo ve lego henüz yapamıyor belkide sevmedi bilmiyorum...koca kısı evde oyunlarla gecırıcez ama hep aynı seylerde sıkıyor..cok uzun zamandır d&r magazalarında gördüğüm eşleştirme kartları var ilk fırsatta alıcam.üzerinde 1-3 yaş cocukları için diyor..alıp denemekte fayda var..

bugün kah oyunla,bulasık makinesini beraber bosaltmakla ve gene beraber ütü yapmakla gecti ceylinimle...hadi kızım büyüde annene yardım et..

3 yorum:

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Maşallah diyelim öncelikle..
Sonra yeni bir merhaba.. Kışın evde çocukla zor geçiyor.. Sürekli oyun peşindeler.. Büyüsede değişmiyor.. Kendi kendine pek oynamıyor çocuklar illa bizle oynayacaklar.. Ama bak küçük hanımın arkadaşıda yoldaymış artık oynarlar kavga dövüşte olsa :)) Allah bağışlasın, yoldaki bebişşinide sağlıkla kucağına alasın..

mine dedi ki...

cok teşekkürler..bloga hosgeldınız..evet kendi kenine oynamıyorlar umarım kardesıyle oynar..sevgiler

lena ile başbaşa... dedi ki...

çerceve güzel olmuş,ellerine sağlık emine ablacım :))