1 Eylül 2010

düşmeyen ateş..

dün gece sabaha kadar ateşler içinde yandı yavrum..ne ilaç ne fitil hiçbiri fayda etmedi..ateşi düşmedi..soguk duşa soktuk..sabaha karsı düştü bizde öğleye kadar uyuduk..kahvaltı yaptırdıktan sonra kuzumu hemen en yakın saglık ocagına götürüp muayene ettirdim..görünürde bişey yok bogazlar ciğerler temiz..üşütmüş olabilir dedi..ilaç verdi..verdiği ilaçlar iyi geldi eve geldim hemen suruplarını içirdim..cok yorgun olan miniğim saaat 16.00 gibi uyudu..öyle halsiz ve yorgun kii..ateş mahvediyor insanı en korktugum da havale falan gecirmesi allah korusun..
bense grip oldum nerden cıktı bu grip bilmiyorum ilaçda içemiyorum bol bol ıhlamur içiyorum...ben hasta kızım hasta zor oluyor..benimde halim yokk..zor geciyor ..

yarın ablam iftara davet etti bakalım iyi olursak gideriz..cuma günüyse doktor kontrolü ve 3 lü test olacak..ve bakalım ceylinime kız kardeşmi erkek kardeşmi gelecek..tabi önce saglıklı bir evlat...bekleyip görücez....

4 yorum:

iPeK dedi ki...

Çok geçmiş olsun...insan evladı hastalandımı nekadarda çaresiz kalıyor :( tez zamanda iyileşir inş.tekrar geçmiş olsun

Makeupbyfun dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım kıyamam, bunlar hasta olmasında aman...Valla biz bu halde zor uğraşıyoruz Minecim allah yardım etsin sana hamileyken çok zor bir çocukla ilgilenmek.Kontrol iyi geçer şimdiden inşallah

mine dedi ki...

sagolun arkadaslar yavrularımız hasta olmasın...allah beterlerinden saklasın..

Mutluanne dedi ki...

İkinizede çook çook geçmiş olsun.bir kere şifayı kapınca gerisi geliyo zaten umarım çabuk atlatırsınız..Ceylin çook tatlı çokta erken abla olmuş galiba,ama olsun birlikte büyürler hiç olmazsa,siz biraz zorluk çekersiniz ama büyüyünce heppsini unutuyo insan nede olsa
sevgiler