31 Ağustos 2010

ateş...

bebğimin bugün ateşi cıktı neden bilmiyorum azı dişi olabilir mi diyorum..bugün sabahtan hiçbirşeyi yoktu hatta migrosa gezmeye gittik..gelince bi baktım biraz sıcak gibi hemen duşa soktum ilaç verdim ama cok keyifsizdi..zaten birkac gündür de iştahsızdı fakat dişi cıkıyor diye zorlamıyordum..aksan üzeri fitil verdim yatarkende verdim..şu an uyuyor arada gidip bakıyorum umarım sabaha düzelir...aklım kuzumda..yavrularımız hasta olmasın...su an miniğim yatıyor aklım yavrumda...annelik ne zor bişey...

3 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

geçmiş olsun mine ablacım :(

duru ecrin dedi ki...

Geçmiş olsun. En çok kortktuğum şey ateş. Bian önce iyileşir inşallah. :(

yasamladans dedi ki...

çok geçmiş olsun..düzelir en kısa zamanda üzülme :(