13 Şubat 2010

10 yıl önce bugün ,,,

10 yıl önce bugün kaybettik babamı..14 şubatta bembeyaz karli birgünde, köyümüze hiç görmediğim göbek adını bana verdigi babaannemin yanına defnettik..dedemse kahrından 9 ay sonra oda kavuştu oğluna ve eşine..allah nurlar içinde yatırsın..

canım babam ne cok istedi üniversite okumamı..okudum ama göremedi babacım..evlendim göremedi... ceylinimi göremedi..sensizlik cok zor babacım..keske yanımızda olsaydın..cok erken gittin..ama herşey allahtan..rabbim böyle istemiş..

canım babam nur içinde yat..


ps:yarın 14 şubat..sevgiler hiç bitmesin..

5 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Minecim gözlerim yaşlandı okurken,nasıl duygulandım inan.
Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun babanın ve tüm kaybettiklerimizin.
Üzülme canım, anneler ve babalar yanımızda olmasalar bile herşeyi görürler.Nur içinde yatsın babacığın..

Seyhan dedi ki...

Canım başınız sağolsun. Acısı on değil yüz yıl geçsede hafiflemez herhalde,

muko dedi ki...

rabbim nur içindeyatırsın mekanı cennet olsun inş.

bir ay sonra bende babamı kaybedeli bir sene olucak ve çok özledim babamı ,10 yıl bile geçse o özlem hap aynı kalıyor dimi?

ahmet baha dedi ki...

Allah rahmet eylesin canim. cena bi hak hepinizi cennette kavustursun. Ailenizle saglikli huzurlu uzun omurler yasayiniz insallah.Allah nazarlardan korusun kizin da cok tatli.

annecik dedi ki...

ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN