26 Ağustos 2009

haftasonu ve bir mim..




haftasonu vapur sefası yaptı ceylin yağmurcuk..tabi anne ve babasıda..uzun zamandır vapura binmemiştik ..evlendiğimizden beri..bu sefer kızımızı aldık düştük yollara..karaköye arabayı bıraktık bindik vapura kadıköye..bayagı kalabalıktı..fazla durmadık döndük..karaköydende bakırköye..iftarımızı yaptık..evimize döndük..ama bayagı yorulduk..güzel bir haftasonu geçirdik...tabi bide bizim kız dururmu hiç..cok hareketlendi cok..durdugu yerde durmuyor..pazar günü kafasını carptı tv sehpahasına ..morardı kafası şişti..alışıcaz sanırım bu tarz durumlara..sonucta cocuk işte..düşe kalka büyüyecek..alısmalı..ama nasıl bilemiycem..
hele dün aksamda yatagının kenarlarına tutup kalkmaya calıstı..acilen yatagı asaga indirmeli..park yataklarda yatak asagı inebiliyor..yoksa bu kız yataktanda atlar yani..

oyuncaklar cok sıkmaya basladı.oynamadıgı bir oyuncagı görünce hemen oyuncaga saldırmaya baslıyor..burdan su cıkıyor ki oyuncaklarını hepsini vermemeli bazılarını verip sıkılınca diğerlerini vermeli..pazar günü top aldık ceyline cok sevdi..topu yere atıyorum gülme krizine giriyor..tavsiye ederim.peşinden gidiyor..belki emekler..

sıra geldi mime..sevgili sibel beni mimlemiş..hemen cevaplıyım..

1-en sevdiğim 3 erkek..
sevgili babacım,canım eşim ve biricik abicim..
sevgili babacıgımı 2000 yılında kaybettim.babacım üniversiteyi okumamı cok isterdi..okudum..evlendim..cocuk sahibi oldum..torunu oldu..göremedi..umarım bizi görüyordur.babamı cok özlüyorum ve yoklugunu her fırsatta hissediyorum..rahat uyu babacım ..birgün bulusacagız..
canım eşimse 3 yıllık evliliğimiz 10 yıllık arkadaslıgımız 13 yıldır beraber sayılırız..cok severek evlendik..sevgimiz kızımızla daha da arttı..
biz 4 kardeşiz..abimse tek erkek..bir tanecik..cok severim..canım abim..

2-yaşadığım şehir dışında sevdiğim 3 şehir..

eskişehir ....ilkokul ve ortaokulu eskişehirde okudum..cok severim her sene giderim..tabiki es-es..başkada yokk

3-giyim konusunda en cok tercih ettiğim renk..
siyahı cok severim..hem asildir hemde zayıf gösterir..kırmızıyı,pembeyi cok severim..onun için salonum kırmızı yatak odamsa pembedir.kızımın odasını da pembe yaptım..öyle kırmızı takıntı oldum ki salondaki lambalardan süslere kadar kırmızı aldım hatta mutfaktaki tencerem tabaklarım bile kırmızı..cok mu hastasıyım nee...

bende ablacıgımı ,betülcüğümü, ve aybikeyi mimliyorum..

sevgiler..

resimler haftasonundan..

2 yorum:

uğurlu gelecek dedi ki...

resimlerden belliki sevmiş vapuru...:)

Seyhan dedi ki...

konuyla ilgisi olmayacak ama bu başlıktaki fotoğrafta ne seksi çıkmış öyle omuzlar açık falan çok tatlı ısırasım geldi o omuzdan ..