27 Mayıs 2009

5 aylık kuzu...










benim kuzum cok cokk büyüdü...hatta ek gıdalara bile başladı..oldugu yerde dönmeyede:-))5. ay kontrolümüze gittik ayın 16 sında..ayda 500 gr alması gerekirken benim kuzum 300 gr almıs doktorda hemen ek gıdalara baslattı.kilomuz 7.400 boyumuz 69 cm..ama boyumuz bayagı önde gidiyor kilomuzda iyi maşallah ..en önemlisi cok şükür saglıklı kızım..doktorumuz dişinden dolayı kilo almamıs olabılır dedı gercektende cok huysuzdu emmek istemiyordu.bu ayda bol bol anne sütü içecek dedi doktor teyzemiz ve banada rejim yapma dedi ama ben yinede dikkat ediyorum:-(((

geçen hafta sonu adapazarına gittik aslında kalmayacaktım ama arabamızda problem cıkınca kalmak zorunda kaldım..ama iyide oldu değişiklik oldu banada..gezdik dolaştık..salıncakta sallandık kızımla..agactan kopardık kopardık erik yedik..dalından kopardık marulu maydanozu yeşil soganı...cok güzel geçti..gezdim alışveriş yaptım...cumartesi döndük ancak fırsatım oldu bloga yazmaya..ev karısmıs camasırlar dolmusdu ancak toparlayabıldım evi..:-))ama iş hiç bitmiyorki.ev hanımı olmak zor işmiş..

güzel kızım hergecen gün büyüyor ve beni cok mutlu ediyor..gülücükleri hareketleriyle evimizi dolduruyor..iyice dönmeye basladı ama yüzüstü durmaya tahammülü yok basıyor yaygarayı..ek gıdalara kolay alıstı..yogurt makinemle yogurt mayalıyorum ..dün ilk defa yogurt yedi sevdi..elma püresi veriyorum ve bazende suyunu sıkıyorum ...elmayıda cok sevdi..havucla ve patatesle arası pek yok..gece yatarkende milupanın sütlü pirinçli muhallebisini aldım az veriyorum sonrada emziriyorum..ama bol bol anne sütü vermeye calısıyorum..kızım ilk olarak tarhana corbasını tattı.ve ilk kasıgı babası götürdü agzına sevdi tarhanayı hatta bugunde içti biraz..cok şükür ek gıdalarla aramız iyi gibi inşallahda bozulmaz.

sevgili ablacıgımın da kızı olacakmıs cok sevindik..ailemize 5. kızda geliyor..bütün kızlar toplandık toplandık toplandık yani...allah hayırlısıyla kucagına almayı nasıp eder inşallah ablacıgımın..yegenımı sevmek için sabırsızlanıyorum..ablacıgımda kendine blog yaptı..daha yeni yeni öğreniyor aslında . benım blogumdaki herkesi takip ediyor.ablacıgımın bloguna bir tık..
bizden haberler bu kadar..sevgiler..

8 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Ne güzel haberler bunlar...Yaa daha dün gibi doğdu doğacak derken...
Ceylin'e bak sen, tarhanadan girmiş, yoğurttan çıkmış..Vay bee :) :)
Yarasın annesi, maaşallah kuzuya...Çok tatlı, papatyalar da çook yakışmış...
Öptük sizi...

Tuğçe dedi ki...

Blogun yeni şekli de güzel olmuş bu arada...

K.T dedi ki...

tebrikler, sağlıkla kucağına al yeğenini.
Ceylin super gözüküyor.Papatya tacıyla aynı prensesler gibi olmuş.Maşallah.
Ceylin gayet iyi sağlıklı gözüküyor. fazla ek gıdayda yüklenme bence. özellikle karbonhidrat. muhallebeyi vermeyi önermedi 2 doktorumuzda. Kuzey Tan halen Muhallebeyi yemedi. karbonhidrattan dolayı. bol bol sebze çorbası, meyve, yoğurt öneriyorlar.Şuanda da kahvaltıya başladık.

zehra dedi ki...

masallah ceylın hanıma :))
cok sekersın kuzucuk sen:)

mummy dedi ki...

Oyy maşallah kocaman olmuş bu kız yahu..Daha dün doğmuştu:))Kilo olayına şaşırdım,gayet iyi görünüyor kilosu -maşallah-Aman sağlıkları yerinde olsun da kiloymuş boymuş hepsi olur:))
Öperiz..

Betül dedi ki...

Ayy Mine papatya taçlı resme bayıldım...
Bu arada Emine ablanın kızı olacak demek çok sevindim.Şimdede doğru ona ziyarete gidiyorum...

annecik dedi ki...

çok güzel haberlerle ve resimlerle dönmüşsünüz ceylinede kocaman bir maş. ana kız günlerinizin olumlu güzel geçmesi güzel sizleri öptüm

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

oooo
ne zaman doğdu da ek gıda prensesi oldun sen..
çok tontiş ve sağlıklı görünüyor
bi de iyice anneye benzemiş