6 Ağustos 2008

20.haftaya başlarken







evet 20. haftayada girmiş ve 20+4 olmuş bulunmaktayım..günler su gibi geçiyor ve benim bitaneme canım kızıma kavuşmamda yaklaşıyor..tabi daha 20 hafta var ama olsun:-))yarısı bitti ya çok şükür...
ama benim kuzum daha hareketlenmedi...yada ben anlayamıyorum bilemiyorum..:-((
ama bebeğimi çok hissetmek istiyorum artık varlığını belli etsin yavrucum..


bu aralar rahatsızım üşütmüşüm ciğerlerim cıkacak gibi öksürüyorum..ne kadar ballısüt ve ıhlamur içsemde geçmeyecek dogru doktorun yolunu tutacagım...ayrıca ayaklarımın şişmesi yine hiç azalmadan aynı şekilde devam ediyor ayaklarımı uzatmak bayagı iyi geliyor fırsat buldukça uzatıp dinlendiriyorum ayaklarımı ve kendimi..

artık isim düşünmeye başlayayım diyorum benim kuzuma..birkaç beğendiğim isim var fakat emin değilim..anlamı güzel olmalı kızımın büyüdüğünde beğenmeli ismini...benim ismimi canım ablacım koymuş o zaman çok sevdiği arkadaşının ismiymiş ben doğunca ille mine olsun demiş ve mine olmuşum ama ablacım çok güzel isim koymuş çok beğeniyorum ismimi...bu arada ablam eniştemle tatilde avşa adasında ona burdan iyi tatiller diliyorum...

14 agustosda randevum var renkli ultrasona gireceğim hayırlısıyla bişey çıkmaz inşallah...tekrar bebeğimizi görecegim..çok heyecanlıyım acaba ne durumda ne kadar büyüdü suyu biraz azdı yerine geldimi..????doktora sormak istediğim sorularım var yine..bakalım hayırlısıyla olan biteni yazarım bloguma...ve bitanemin yeni resmini koyarım...

dışarı cıkarsam biraz kıyafet alsam diyorum kızıma..hep badi ve çorap aldım başkada bişey almadım...tabiki bunlarla bitmiyor daha alacak o kadar çok şey varkii..
beğendikçe almak son ana sıkıstırmamak bence en güzeli..evlenirken de öyle yapmıstım ben nişanlandıktan sonra yavaş yavaş almaya başlamıştım ve düğüne birkaç ay kala bitmişti benim eksiklerim...

evet bugunlükte benden bu kadar... resim koymadan olmaz.. nişan düğün ve kına resimlerimden koyuyorum...ve ayrıca bebeğime sesleniyorum artık hareket yap be kızım bu kadar ağır olma....
:-)))))

2 yorum:

meleklerim ve ben dedi ki...

Allah sağlıkla,sıhhatle minik kızını kucağına almayı nasip etsin inşallah.Amin....
İlk kuaför resimlerini bekliyorum prensesin unutma....

ASLI dedi ki...

merhaba allah analı babalı büyütsün bebişinizi.Gelirken bebişiniz hayırlar getirsin.Sitenize tesadüfen rastladım,bende şu sıralar düğün hazırlıkları yapıyorum davetiyelerimiz aynıymış buna dikkat edince bebeğinizide tebrik etmek istedim sevgiler...