30 Temmuz 2008

hafta sonu .....





geçtiğimiz cumartesi günü çalıştım.pazar günü ise eşimle dedik gezelim farklı yerlere gidelim..hadi dedim denize girelim:-))ben denizi çok severim çocukluğum benim hep denizde geçti.babam( allah rahmet eylesin) bizi heryıl kampa götürürdü.babam maliyeci oldugu için maliyenin 15 günlük kamplarına gider doyasıya eğlenirdik....

eşimle beraber 12 gibi çıktık yola..tekirdağa ordan şarköye giitik.şarköyden erikliye geçtik.saatse 16.00 olmuştu..güzel bir yer bulduk kumların üzerine yayıldık..:-)))tabi ben yanımda suyum kafamda şapkam yattım kumlara ..eşim denize girdi ben girmedim biraz soguktu üşütürüm diye korktum ama deniz havası yetti bana girmiş kadar oldum..2 saat kadar kaldıktan sonra yolda köylülerden taze domates biber kavun aldık.keşana gittik keşandan tekrar tekirdağ ve aksam 21.00 gibi evdeydik..600 km yol gitmişiz inanınki hiç yorulmadım deniz havası temiz hava yormadı hiç beni..çok güzel bir hafta sonu geçirdik.bebiş de bize eşlik etti.inşallah doğsun hep beraber gideriz..sabırla bekliyorum o günleri....

1 yorum:

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Asya ve Efe'nin sayfasında gördüm sizi, umarım hayırlısıyla, sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza..

Sımsıcak sevgiler.....