16 Haziran 2008

evlilik yıldönümümüz



10 haziranda evliliğimizin 2.yılını kutladık canım eşimle..
akşam saat 9 a kadar çalıştıktan sonra eşim nereye gitmek istersin dedi.3 secenek sundu ama ben ortaköye gitmeyi kafama coktan koymuştum.ortaköye gitmek sıcak karışık kumpir yemek ve üstünede karışık muzlu kivili çikolatalı waffle yemek..:-))
canım eşim aşkım sagolsun hiç kırmadı beni ortaköyün yolunu tuttu bu arada banada hediye olarak notebook almıs cok sevindim (canım benim seni cok seviyorum)..ortaköyde canımın çektiklerini güzelce yedikten sonra biraz dolastık ve evin yolunu tutalım artık dedık fakat arabamıza bınmek için yürüdüğümüzde birde ne görelim bizim arabanın yerinde yeller esiyor..:-)arabamızı cekmişler neyse hemen taksiye binip arabamızı bıraktıkları yere gittik cezamızı ödedik arabamızı aldık tabiki biraz üzüldüm ama olsun keyfimizi hiçbişey bozamaz aşkımla...bu arada canım aşkım bitanem seni cok seviyorum hediyen içinde cok teşekkürler hiç unutmazsın böyle özel günleri bebegimiz ve ben seni cok ama cok seviyoruz....seninle beraber oldugum için cok ama cok mutluyum..

Hiç yorum yok: