22 Haziran 2008

babalar günü ve gecen hafta


geçen haftasonu babalar gününde adapazarındaydık.adapazarında eşimin ailesi yaşıyor dedik hem ziyaret edelim hemde babalar gününü kutlayalım.cok güzel bir gün geçirdik.bugun gün bahçedeydik.erik.kiraz,ahududu,dut hepsini ağaçtan koparıpta yemenin tadı bir başkaydı dogrusu.cok sevıyorum adapazarını havası suyu tertemiz meyveler taptaze agacın dalından...bide adapazarının altını üstüne getirdim arabamızla pazara gittim heryeri gezdim dolastım arabayla tabıkı yanlız degıl yanımda annem vardı benım direksiyon hocam:-)))bide adapazarında köpegimiz var adı kont alman kurdu cok seviyorum ama korkuyorum benımle oynamak ıstıyor ama korkudan ben oynayamıyorum sadece uzaktan sevıyorum.babalar günü için aşkıma hediye penye aldım daha baba degıl ama askım baba adayı hayırlısıyla baba olcak inşallah...
hafta sonu böyle geçti işte ama en önemliside doktor kontrolümüz perşembe günü doktorumuza gittik.bu hafta doktor bitanemin ense kalınlıgına bakacak ve 2 li test yapacaktı.annesinin bitanesi oyle cok büyümüşki ama canım yavrum muayenede uyuyordu ellerini ayaklarını heryerine baktı doktorum ama ensesını ölçemedi.yavrumu uyandırmak zorunda kaldı ne yapsın uyanmasını bekleyemez ya :-))neyse allaha şükür hersey yolunda bu hafta içi belli olacak sonuclar umarım ıyıdır bitanecik yavrumuz saglıklıdır.başka bir istegim yok inanınki..saglıgı sıhhati yerinde olsun yeter ..bakalım temmuzdaki kontrolde cinsiyeti belli olacak bakalım yavrumuz ne olcak...

Hiç yorum yok: