10 Ocak 2011

günler gecerken..

34. hafta bitipde 35.haftaya baslıyorum...zaman ne kadar da cabuk geciyor anlayamıyorum...sanki dün gibi hamileyim diye yazmısken şimdiyse belki 1 ay belkide aydan daha az vakit var...karnım bayagı belirgin ayrıca bel agrılarım basladı..miniğim karnımda pıtır pıtır ..ablası ceylinimse dur durak bilmiyor oda ayrı bir hareketli..bazen karnımı kardeşini seviyor bazende giydirirken veya alt değiştiriken tepikliyor..oglumsa dogmadan alıstı tekmelere..cocukları cok seven kızım bugun gelen arkadasımın oglunu öpücük yagmuruna tuttu..tabi bebek fazla sıkıntıya gelemedi ceylin öptükce mızıldandı durdu...oyuncak paylasımı cok güzel tüm oyuncakları önüne serdi..kitapları gösterdi gel gel diye elinden tuttu cekiştirdi..lakin mama sandalyesine cocuk oturunca bastı yaygarayı oturmasına izin vermedi..cocuk işte..

bu cumartesi muayenem var tekrar nst ye giricem..babaennesi ve dedesi cumadan gelicekler ceyline bakmak için..cünkü ceylin hastanede durmuyor ve hastane cıkısı eminönüne gidicez bebek şekerleri ve alınacak ufak tefek ihtiyaclar için ceylinide getirmem mümkün değil..pazar günüyse doğumgünüm 29 yaşına basıcam eşimle dısarıda başbaşa kutlayacagız..pazar günüyse ankaradan annem dönecek 1 aydır ankarada cok özlemiştim hafta içide annemde olurum sanırım...

bu arada dogum cantam hazır.ceylinde ne koyduysam yine aynılarını koydum..tek farklı olarak ceylinde gecelik seciminde acemilik yapmıs aldıgım geceliklerden memnun kalmamıstım bu sefer daha kullanıslı önden düğmeli kısa kollu rahat gecelikler aldım..umarım saglıkla giymek nasip olur oglumuda saglıkla kucagıma alırım..

bu kadar havadis yeter saat gec oldu mine yatar..iyi geceler....

Hiç yorum yok: