7 Eylül 2010

iyi bayramlar....

biz yarın akşam yola cıkıyoruz adapazarına...bayramın 1. günü aksamı dönecegiz..annem ve ablam yegenlerimle birlikte istanbula geliyor..bende 1. günü aksamı annemde olacagım..hafta sonuna kadar ordayız kuzumla..şimdiden tüm müslüman aleminin bayramını kutlarım..

ceylinim daha iyi..dün aksam yıkayınca bide gece boyu üstünü acınca öksürüğü geri geldi..ama ateş yok..yanlız cok iştahsız..hiçbirşey yemiyor..gün boyu ac geziyor.ne versem reddediyor...tek sevdiği sütü bile sanki zor içiyor....en sevdiği fındık fıstıgı bile elinin tersiyle itiyor..zaten abur cubur sevmez...yemek yememesı beni üzüyor bazen kendimi kaybedip kızıp bagırıyorum..hele su aralar cok sinirlenmeye başladım..neden bilmiyorum...???


ceylinimden birkaç resim..
oyun hamurunu yogururken








banyodan cıkınca





buda benim eserim:-)))

Hiç yorum yok: