26 Ağustos 2010

temizlik....

bugün evde temizlik vardı....bayram temizliğimizi yaptırdık...her yer mis oldu mis gibi koktu..oh bee temizlik gibisi var mı??

ceylini gecen hafta yıkadım kuruladım yatagına koydum sonra bir aglama ..bagırma...bizim kurtlu kız yataktan kendini atmıs.ilk fırsatta korkulukların cıkması gerekiyor yoksa bu kız kendini cokk atar...

gecen hafta iftara abim ve ablamlar vardı..bu haftada ceylinin amcaları gelecek..ev temiz fakat menüm hazır degıl..bakalım yapıcaz bişeyler...

neyse bu günlük bu kadar...

miniğimden bi resim...

2 yorum:

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Aaa ... biz adaşmışız ya :)
Ceylin kaç yaşında ki , kardeşte geliyor.Yav ben mi cesaretsizim acaba? İkinci çocuk için en az 5 yıl var diyorum da ...

mine dedi ki...

evet minecim adaşız...ceylin aralıkta 2 yasında olacak su an 20 aylık..
sanırım biz fazla cesaretliyiz..:-))sevgiler