21 Ağustos 2010

sonunda...

Posted by Picasa

annemden döndükten hemen sonra toparlanıp adapazarına oradanda ayvalık sarımsaklıya gectik..gece yolculugu yaptık..gece yola cıktık sabah saat 06.00 da sarımsaklıdaydık..ceylinim yolda uyudu uyandı tam uykusunu alamadı..sarımsaklıya vardıgımızda denize karsı bir apart otel bulup hemen yerlestik ve sabahın köründe hemen denize gitik..eşim denize girdi ceylin ve bense ayaklarımızı sokmakla yetindik..tabi o günümüz kötü gecti cünkü ceylin tam uykusunu alamadıgı için mızmızlandı durdu.ceylinim denizi cok sevdi tam bir su kusuydu...sudan cıkmak bilmedi..kumlarla oynadı...sahildeki tüm abileri basımıza topladı..sahilde hiç mızmızlık yapmadı..sabah kahvaltıdan sonra sahile gidiyor 12 gibi dönüyor sonra öğle uykusuna yatırıyor tabi bizde ceylinle uyuyorduk ) aksam üzeri 4 gibide tekrar sahile gidiyorduk..ceyline yemek yedirmek cok sorun oldu herseyi yemedi..bizde sevdiği yemekleri yedirmeye calıstık tatil boyu mercimek corbası,pilav,makarna,pide yediği yiyeceklerdi...ötesine gecemedik..

cocukla tatil cok güzel..tabi hersey cocuga endeksli..cocuksuz tatiller gibi olmuyor kafana göre hareket edemiyorsun..ama cocuksuzda hersey bos gibi işte..yavrularımızı allah yanıbasımızda eksik etmesin..

cunda adasına gittik.. balık yedik sakızlı dondurması ve lokması ünlü hepsinden yedik ..şiştik..benim cocuklugumda heryaz ayvalıga giderdik..seytan sofrasıda cok güzeldir güneşin batısını ordan izleyeceksin..

tatil dönüşü benim ilk ve orta okulu okudugum cok sevdiğim eskişehire gittik dolastık hamamyolunda gezdik cok özlemişim cokk..ilkokuldan beri görüştüğüm can dostumu ziyaret ettim..sonrada ordan adapazarı ve istanbul..

aslında döneli bayagı oldu ama ben kendimi toplayamadım..dönüncede tekrar anneme gittim cunku annem tekrar ankaraya döndü..gitmeden göreyim istedim..evime dönüncede günlerce camasır ve ütüyle ugrastım..cok yoruldum..zeten gündüzleri internete giremiyorum ceylin fırsat vermıyor ancak gece ceylin yatınca girebiliyorum..her gün yogun geciyor her gün bir iş ceylin..yemek..bulasık illa hergün camasır ütü ceylini parka cıkar aksam yemek yatır falan derken yogun gecıyor işte...gündüz kızımla fazla ılgılenemıyorum bile...

ceylinimden bahsedeyim biraz..inanılmaz büyüdü..bayagı kelımeler söylüyor yine kitap hastası ...oyuncaklardan sıkılmıs durumda..yüzlerine bakmıyor...
miyyavvv--ugur böcegi-abi-acı-tuz-sabun-gıt gıt gıdak-cıbı cıbı -pilav aklıma gelen yeni kelimeler bunlar
ceylin kardes nerde diyorum karnımı gösteriyor miniğim şimdiden ablalıga hazırlanıyor..
yemek problemimiz var yemiyor cok istahsız..bol bol su ıcıyor havalardandır belki diyorum..
dertlerini anlatmaya basladı az cok ne istediğini anlıyorum..

büyüyor işte miniğim kardeşi olasıya umarım daha da büyür..cunku daha cok minik..beni üzmediği zaman olmuyor değil..amacsız agladıgı oluyor inatlasıyor...cocuk işte ..benimde sabırlı olmam gerekiyor ama bazen olamıyorum kızıyorum elimde olmadan işte..artık bebek arabasında oturmak istemiyor ama yürüyüncede kafasına göre takılıyor ne kadar gel desem gelmıyor bazen cok zorluyor işte...ama cocuk..umuyorum ki kardesi dogasıya biraz daha durulur cunku oyle hareketliki peşinden sürekli kosmak gerekiyor..

hele gecen gün mutfaktayken aklımı basımdan aldı..sen damacanaya cık acık camdan uzan bak..allahımmm nasıl bir manzara yazarken bile kafayı yiyecek gibi oluyorum..allah korudu diyorum...masalara cıkmayı seviyor.. gecen gün koca yataktan kendini yere attı..böyle işte...bol hareket var bizim evde zayıflamak isteyen gelsin ceylinin peşinden kossun...

diğer miniğimdende bahsedeyim bugun kontolum vardı..miniğim 14 haftalık...cinsiyeti belli değil..saglıklı suyu yerinde bense kilo alamıyorum..3 aylık hamileyim 1 kilo aldım ceylindeyse 9 ayda 20 kilo aldım..tabi kilo almamam daha iyi hemen vermem acısından..bebeğin gelişimi güzel..büyümüş cok hareketli.yeniden anneliği tatmak cok güzel...sil bastan baslıyoruz bakalım...allah yardımcım olsun...

ceylini kışa dogru oyun grubuna vermeyi planlıyoruz ..haftada birkac gün gidip oyun oynaması arkadaslık edinmesi acısından..bakalım arastırıcaz..gün ola harman ola..

bu arada ramazan ayı mübarek olsun..eşim tutuyor bense tutmuyorum..