20 Mart 2010

cok üzgünüm ve uzun zamandır hiç bu kadar üzülmemiştim..ceylinim iyileşti..sanırım dişti ateşi çünkü 1 gün sürdü..ama bu 1 günde aglayan aglama krizleri geçiren bir cocuk oldu..ne oldu bilmiyorum..uykusu var uyutmaya calısıyorum aglıyor yırtıyor kendini bir yeri agrıyor gibi..kendini yerlere atıyor ne yapacagımı bilmiyorum..moralmen çöktüm bittim bu gece..suan saat 02.00 ve biraz önce aglayarak uyudu..krizlere giriyor aglama krizlerine..hiç böyle görmemiştim cocugumu..cok mutsuz ve üzgünüm..caresizim..ama hatayı kendimde görüyorum..ceylini erken yatırma ve erken kaldırma alıskanlıgı kazandıramadım..suc benim..tamam cok erken yatmazdı ama bu kadarda gece kalmazdı hadi olaki kalsa bile aglama krizlerine girmezdi..hele son zamanlar kendi kendine uyumaya başlamıstı yatagına koyuyordum döne döne uyuyordu..neden böyle oldu diş mi böyle yaptı yoksa cocuguma ne oluyor..allahım yardım et..

1 yorum:

ozlemhan dedi ki...

büyük ihimal arka dişleri zorluyordur geçen benim kızımda öyle oldu.