30 Mart 2010

15.ay

biraz önce geldik doktordan..15 ay kontrolü ve su çiçeği aşısı için..su çiçeğinin tam mevsimindeyiz..kimi duyduysam su çiçeği cıkarıyormuş.bende vakit gecirmeden hemen yaptırayım dedim..ceylinim doktorun yanına girer girmez bastı cıglıgı..muayene oldu ama aglaya aglaya..cok şükür bir rahatsızlıgı yok..güç bela boy ve kilosuna bakıldı.boyu 80 cm kilo 10.650 gr..gelişimi iyi.aşısınıda oldu.dişlerini fırcalayımmı dedim..2 yasında dedi..bezle sil dedi.başkada bişey sormadım..

ceylinim öğle yemegini yedi..anne sütünü emdi..suan uyuyor..haftasonu dogumgünü güzel geçti..ceylin kuzenleriyle oynadı..birara kuzeninin sacını cekti ısırmaya kalkıstı..boya kalemlerini aldı kırdı hiç durmadı..pazar günüyse babaanne ve dedesini yolcu ettik adapazarına..pazara gittik balık aldık balık yedik..migrosa gittik dolaştık..öyle gecirdik işte..

yarında burada oturan ceylinden biraz büyük cocugu olan arkadasıma gidicez..ceylin biraz oynasın istiyorum..haberler böyle işte..resimler haftasonundan..
 
Posted by Picasa

3 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

mine ablacım bir şey sormak istiyorum bu fotoğrafı nasıl yapıyorsun programıda varsa programın adını alabilirmiyim rica etsem :)teşekkür ederim

mine dedi ki...

lenacım picasa programını kullanıyorum..picasada kolaj yapıp blohumda yayınlıyorum..ücretsiz olarak indirebilirsin canım..öptüm

lena ile başbaşa... dedi ki...

çok teşekkür ederim mine ablacım yardımın için çok teşekkürler tekrar öpüyorum ikinizi :)fotoğraflarınız çok güzel :)