15 Ocak 2010

cok mutlu oldum..

bugün güzel bir gün gecirdim..sevgili betülcüm sabahtan aradı.müsaitsen geleyim diye..bende müsaittim..zaten hep müsaitim ki..bizde ceylinle kahvaltı yapıyorduk.kahvaltı bitti hemen kaldırdım etrafı toparladım..bi kek cırptım damla çikolatalı..bide cay demledim..cünkü cay boş hiçç gitmez..sonra betül oğlusu efeyle geldi..ceylinim uyuyordu..sonra bizim kız uyandı..salonu hazırladım.cayları koyduk..betül gelirkende pasta almıs..efe mum üflemeyi cok sever mum koyalım dedi.mum koyduk üfledik..megersem betül dogungünüm diye bana almıs pastayı bide hediye almıs..cok mutlu oldum.sagolsun..cok büyük incelik yapmıs....pastayı yedik..cayımızı içtik..oturduk lafladık..efenin uykusu geldi betül kalktık..bidaha bulusalım dedik..oyun grubu kuracakmıs betül ondan sözettik..güzeldii..cok teşekkür ederim..gene beklerim..


not:blog arkadaşlarımdan sevgili tugranın annesi eminecim ve tarkanın annişi sibelcim bana dostluk ödülü yollamış..sagolsunlar..dost görmüşler..bende tüm blog dostlarına armagan ediyorum..sanalda olsa dostluk güzel..aslında yaza bır bulusma ayarlanabılır..
neyse sevgiler iyi geceler..


 
Posted by Picasa

6 yorum:

ummugulsum dedi ki...

ıyıkı dogdun canım aılenle daha nıce yıllara

Seyhan dedi ki...

saatler 00:13 yani yeni güne girdik...

Doğumgünün kutlu olsun canım. nice senelere sağlıkla mutlulukla ailenle...

a.y. dedi ki...

Nice sağlıklı, mutlu, Ceylin'li yaşlar :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ne güzel olmuş minecim..güzel bir gün geçirmişsiniz..
Evet canım bencede bir buluşma ayarlanabilir, ne güzel olur bebişler de tanışmış olur :))
Öpüyorum, sevgiler..

Adsız dedi ki...

ohhh ne güzel ben de blogger komşu istiyorum :))
bu arada yavrunun da seninde doğum günleriniz kutlu olsun geç kalsam da:))

berfin dedi ki...

ikiside çok tatlı görünüyorrr:)maşallah..sana da hep böyle güzel günler geçirmeni dilerim canım:9