19 Kasım 2009

uzun bir yazı..gecikmiş bir yazı..okurken sıkılma ey okur..

dün kuzum 3 saat uyudu bense evi baştan sildim süpürdüm..tam işim bitti ceylinin odası kalmıstı kuzum uyandı..onun odasını da temizledim..işim bitti..kuzumsa 3 saat uyudugu için akşam anamı aglattı 00.00 ye kadar uyumadı..sonra babası uyuttu sagolsun bende biraz nette takıldım..
bayrama az bir zaman kaldı..bayramlıklarımızı anneannemiz aldı..babaannemizdende bayramlık için paramızı aldık..değmeyin keyfimize.pazar günü olsada dışarı cıksak gezsek diye bekliyoruz..hafta sonuna kadar evdeyiz..biraz daha iyileşmeyi beliyoruz.

şu domuz gribi aşısı polemiğiyse hala devam ediyor..almanyada 21 kişi ölmüş domuz gribi aşısı yaptırdıktan sonra..nette gezinirken okudum..hangi siteydi unuttum ama öyleymiş işte..bugünse haberlerde gene tesirleriyle ilgili bilgi var..fareler üzerinde denenmiş ve karın zarı iltihabına yol acıyormus.başbakan bile olmuyor..biz niye olalım.tabiki o olmayacak diye olmuyor değiliz ben aşıya güveniyorum sebebi bu..kendimi korumayı daha uygun görüyorum. dikkat edersek herşeyi başarırız..örnegin hasta olunca dışarı cıkmasak,işe gitmesek,cocugumuz hastalanınca okula veya kreşe göndermesek,hastaysak maske takıp gezsek,temizliğe dikkat etsek bence bu hastalıktan kurtuluruz..umarım bu hastalık yakamızı bırakır cekip gider..bu hastalıga yenilmeyiz..insanlar sevdiklerini kaybetmez..kimse üzülmez..naçiaze fikirlerim bunlar...allah kimseyi hasta etmesin inşallah..özellikle yavrularımızı..amin...

kuzumun doğumgünü yaklasıyor..heyecan sardı beni..şimdiden planlarımı yapmam lazım..yapılacak listesi hazırlayacagım..ama önce biraz araştırma yapmalı..neler yapabilirim..bakıcaz bakalım...

neyse sıra geldi gecikmiş yazıma..bu yazı ceylin hasta olmadan önce yazılıp taslakta kalmıstır..


yoğun bir hafta geçirdik ceylin yağmurumla..

1 kasımda irem ecenin mevlüdüne konuk olduk..tabi ben ceylinin peşinde dolanmaktan mevlüdü dinleyemedim...lohusa şerbeti içtim..kuzumla pilav tavuk yedik..güzel vakit geçirdik..resimler cekildik..böyle...
çarşamba günüyse anneme gittik..çünkü annem tekrar ankaraya dönecekti..cumaya kadar annemde kaldık..2 çiçek 3 böcek kaldık işte..açılımı:2 çiçek ceylin ve irem-3 böcekse annem-ben ve ablam..ceylin sürekli ireme saldırmaya calıstı.. ısırmaya calısmalar ayaklarından cekmeler..baktık böyle olmayacak bizde iremi ceylinin ulaşamayacagı yere kaldırmakta bulduk..bizim kız fena yoluyor..neyse yeni huylarımızdan bahsedicem o ayrı...

cuma gecesiyse adapazarına babaanne ve dedemize gittik ..hafta sonu orada kaldık..ceylini cok özlemişler..ceylinim bol bol bahcedeki salıncakta sallandı..köy havası aldı köy yumurtası yedi bol bol şımartıldı ..pazar günüyse annecim ankaraya döndü..bizde pazar gecesi döndük..

yeni huylarımız cok kötü cok...
-yerde her buldugunu agzına atmak
-prizlere ellerini sokmak..
-prizlerdeki fişleri cekmek cıkarmak
-ve tv izlerken biz -en önemli sahnelerde- gidip decoderi kapatıp sonrada bize dönüp sırıtmak..
-tekrar biz tv actıgımızda da tekrar tekrar kapatıp oyun haline getirmek..
-bol bol ısırıp saat yapmak:-))
-sac yolmak


aklıma gelenler bunlar işte...

artık sabahları bazen labne bazende pınar beyaz yiyiyoruz ve kahvaltımızda ıhlamur içiyoruz..ıhlamuru cok sevdik..

 
Posted by Picasa



oyunlarımız ve oyuncaklarımızsa cok daha zevkli..
-playskool arabamızı süremiyor düşüyor ceylin yağmurum..onun için üstüne binerek kullanıyoruz..
-bultak oyuncaklarımızla da içindekileri boşaltıp yerine takıyoruz beraber..bizim kız daha takamıyor tabiki ..içinden cıkanları yemekle meşgul oluyor genelde..
-varilleri küpleri üst üste diziyorum geliyor küt vurup düşürüyor...
-eğitici köpeği ben daha cok sevdim:-))
-karnına basınca ses cıkaran bebegımiz..bas bebegın karnına diyorum hemen basıyor
-ve yine şekiller üst üste konan..

oyunlarımız şimdilik bunlar..kitaplarımız da var arada sıkılıca onlarada bakıyoruz fakat daha cok kitaba ihtiyacımız var..anne ve babası cok kitapsever..kuzumunda sevmesini istiyorum..tabi annesi cok vakit bulup okuyamıyor ama olsun.kuzum bol bol okusun..
bazende evdeki salıncagımızda sallanıyoruz böyle vakit geciriyoruz..tabi kuzu sallanırken annesi boşmu duracak..dağ gibi olmus taşmıs ütülerle boğusuyor o arada..

resimler kasım ayından..kolaj yaptım..mevlüt,domuz gribi öncesi salıncak maceralarımız,babamızın yanına ziyaret vs..
 
Posted by Picasa


ps:diğer postta da cokk gecikmiş mimim olacak...

2 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Oy oy oy bunların saç çekme mıncıklama yolma ısırma hallerini napcağız bilmem. Her yerimi yoluyor vallaha. Bu arada doğum günleri yaklaştı neler yapacaksın merak ediyorum tabiki bende neler yapacağım aslında onuda merak ediyorum hergün fikir değiştiriyorum kurabiye nasıl olsun fındıklımı kakaolu sademi yok pastası şöyle olsun yok böyle olsun felan. bu arada ceylinede çok geçmiş olsun vallaha bu domuz gribi olayı iyice paranoya yaptı bende Allah sonumuzu hayretsin

mine dedi ki...

sibelcim fikir paylasımı yapalım..düşünelim aktaralım birbirimize..
öptüm..