15 Ekim 2009

yaramaz ceylin yağmur...

 
Posted by Picasa


yine ara verdik cokk...ev işleri belimi büktü..camasır ve ütü ilk sırada...ikinciliği diğer işlere kaptırmamakta kararlı...:-)))

güzel kızım 2 gün sonra 10 aylık..nasılda geçiyor zaman..uff bak yazacaklarımı unuttum...hatırlayabildiklerim kadarıyla aktarıyorum gelişmeleri..

dün ceylin yağmurum ilk defa salıncaga bindi..cok sevdi..yanlız hava cok soguktu ben cok üşüdüm ceylininde eli ayagı buz kesti..korktum hasta olacak dıye..bide dün bebek telsizinin sesi kısıkmıs uyanmıs aglamıs duymadım..gec duydum korkmus yavrum..gözünden yaşlar akmıs..yanakları kızarmıs..kıyamam..hiç kıyamam kızıma..cok üzüldüm kendime kızdım...
dün saglık ocagına götürdüm kuzumu.kilosu 8.600 olmus..15 günde 100 gr almıs...
hemsirelerlerden yemek konusunda biraz bilgi aldım..ben omlet yapıyordum sabahları yapma dediler.sebebiyse yagda kızardıgı için..kaynatıp verin dedi..ama dedim bogazına takılıyor yiyemiyor ezipde ver dedi..ben bulamac vermek istemedikçe onlar bulamaca yönlendiriyor..sinir oldum..ama mecbur vericem ezipte..
diş temizliği içinde bezle silebilirsin dedi..
tuz 1 yaşına kadar yok..peynir zeytinde suda ıslatılacak..farklı bişey söylemediler hee bide az pişmiş yumurtanın sarısıda verilmiycekmiş..artık aksam yemeklerinde sofrada oturabılırmıs vs vs...

bizim kız cok hareketli düz duvara tırmanacak gibi..bugünse bir ilk daha yasandı:..ceylin ikea mama sandalyesinde ayaga kalaktı..ben ekmek makıneme ekmek atıyordum..bi döndüyse ne göreyim ayaga kalkmıs ..nevrim döndü..ya düşseydii..düşünemiyorum..allah korudu..cok şükür...yavrularımızın yanlarında melekleri var sanırım koruyan..allah kimseye acı yaşatmasın..

ceylin ilk defa kıskandı...ablamın miniği irem eceyi kucagıma aldım..sen emekleyerek gel ayaklarıma tutun mızırdandı durdu..iremi bile söyle doya doya sevemedim..özledim minik melegi..en yakın zamanda bize bekliyoruz eyy ablacım duy ...

gecen hafta persembeden pazara kadar annemdeydimm.ankaradan ablacım geldi..yagenlerım cok büyümüş..cok özlemişim onları..bol bol hasret giderdik..cumartesi irem eceyi görmeye gittik..aksam yemegı yedik.takılarımızı taktık.ablamın kayınvalidesi patlıcan kebabı yapmıs midelerimize doldurduk...cok güzel gecti..ceylinse kuzenlerıyle bol bol oynadı..ve benım kızım kendıme oynamaya arkadaş arıyor burdan duyrulur..irem ecenin büyümesine daha cok var...seneye beraber oynarlar inşallah...

eee başka unuttugum ne var..düşünüyorum....

ilk defa bugun ceylinim mandalınayı tattı..sevdi gibi..dünse yemekte üzüm suyu içti..
yiyiyor ama kilo tutmuyor bizim kız..

bu aralar alkıs yap deyınce yapıyor..gel babası gel de yapıyor..topu sevıyor top nerde deyınce topa bakıyor..kumanda ve mouse hastası.ayakta 3-5 sanıye kendı kendıne duruyor..oyuncaklardan sıkıldı gene yüzlerine bakmıyor..cok üstünü acmaya basladı uyku tulumu alsammı diyorum..kullanıslımıdır acaba..??

yasgunumuze az kaldı şimdiden telası basladı..bir ara eminöünü yapıcam..planlarım var..bakalım hayırlsı...

kısda geldi cattı..kısı sevmem ben...şimdiden üşümeye başladım bile..kıslıklar coktan cıktı..ceylınınde yazıkları kalktı..1 hurc kıyafetı var dogumdan bu yana..herseyı saklıyorum..kıslık bıraz bıseyler aldım..pıjama takımları aldım..hırka aldım..kısa hazırlanmak lazım..

kuzucugum uyuyor..uyanmadan resim ekleyim...mine kacar...
 
Posted by Picasa

4 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

ÇOK TATLI YAĞMUR BEBEK,ALLAH BAĞIŞLASIN.ALLAH NAZARDAN SAKLASIN :) (MİMLEDİM SİZİ) HENÜZ NE OLDUĞUNU BİLMİYORUM SİZE YAPTIM BUNU O YÜZDEN İLK MİMLEDİĞİM KİŞİSİNİZ :)LENA

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Selam,

Bebişlerimizin arasında sadece 2 gün var.Benim oğlum abi ama.. :)
Dün 10 ayını doldurdu bile.
Ceylin Yağmur'u öpüyoruz, gözümüz üstünüzde, takipteyiz :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Selam,
Bebişlerimizin arasında 2 gün var,benim oğlum abi ama, 10 ayını doldurdu bile dün :)
Ceylin Yağmur'u öpüyoruz buradan, gözümüz üstünüzde, takipteyiz :)

Seyhan dedi ki...

minecim sende okumuştum, bugün bizim kızda mama sandalyesinde ayağa kalktı hemde kemeri kilitliyken, yandık valla ..çok dikkatli olmak gerekiyor..