28 Ekim 2009

internetsiz asla....bu satırları....son ceylin durumları...





başlıktaki gibi..internetsiz olmuyor...sanki elim ayagım yok gibi...önceden internet mi vardıki..nede cabuk alıstık..internetimdeki problemden dolayı 1 hafta giremedim..eşimin yanına gittiğimizde bi 5 dakika bakabildim o kadar..ondada yorumlarıma baktım...neyseki artık burdayım..

vee bu satırları canım eşimin bana aldıgı yeni oyuncagımla yazmaktayım.eskisinden bayagı hızlı..full sistem..ee bilgisayarcı eşindende böyle bir hediye olur işte..aa bu ne hediyesi aslında önemli gün falanda yokk ama olsun ben genede kabul ettim aşkım..teşekkür ederim..blogu okudugunu biliyorum..sana burdan cok teşekkürler canım benim..seni seviyorum...böyle hediyeler hoşuma gidiyor ...devamını beklerim...

evet asıl önemli konumuza gelelim..ceylinime... neler yapıyor bu aralar..unutmadan not düşelim...

-yaramazlık son sürat devam..yapma dediğin şeyi gözünün içine baka baka yapmaya devam..su aralar yeni oyuncakları kablosuz modem ve babasının ses sisteminin hoparlörleri...yakın zamanda modemde patlar bu gidişle..

-alkıs yapıyor,el sallıyor,gel babası gel yapıyor...

-salıncakta sallanmaya bayılıyor..fakat domuz gribinden dolayı artık salıncakta sallanmayacak..parka götürmeyi düşünmüyorum..artık evimizdeki salıncagımızda sallanırız..

-pilav,makarna,mantı en sevdiği yiyecekler arasında..

-dün 1 tane biber dolması yedi..maşallah kızıma..ayrıca ilk defa brokoli corbası,ve kereviz yemeğini tattı..severek yedi..meyveyle pek arası yok inşallah sebzeyle olacak..

-günde 2 öğün yemek yiyor .biri öğleden sonra diğeri aksam olmak üzere..aralarda anne sütü meyve,yogurt arada bisküvi öyle gidiyor işte..gecede aptamil sütlü bisküvili kaşık maması..bu arada milupa hediye ceki göndermiş..teşekkürler milupa..

-sevdiği meyveler muz,üzüm..o kadar..diğer meyveleri zorla yiyor..illa hergün muzu olacak..

-emeklemek ve sıralamak son sürat devam..ayakta birkaç sanıye durabiliyor..

-hafta sonu eşimin üniversiteden arkadaşları sabah kahvaltısına geldiler ..beraber kahvaltı yaptık..kuzum düştü dudagını kanattı şişti dudagı..canım yavrum ilgilenemedim fazla diye kendimi sucladım durdum..arkadaşlarıyla hepberaber düğüne gittik..fazla kalmadan döndük..eve dönüncede annem ve abimler geldi..cay içtik.ceylin kuzeni nehir ile oynadı..2 saat oturup kalktılar..bizde ömerimle maç izledik..

- cennet bahçesinin kraliçesi irem ecem evimize geldi..kuzenini ve teyzesini gömeye..güzel vakit gecirdik..kuzeninin yatagında uyuttuk..ceylinse o yatagındayken bıdı bıdı söylendi durdu..resimlerini cektim..iremin altını değiştirdim..sevdim yegenimi...ama gene özledim o başka...ceylinimle oynayacaklar seneye inşallah..kanka olacaklar:-))))

-bizim burda migrosta oyuncaklarda indirim olmuş..playskool oyunckları hep indirimdeydi..bayagı da uygundu..bende kuzuma tonton araba,üst üste konan variller ve küpler aldım..tanesi 5 tl ye..diğer oyuncaklarda bayagı uygundu..emekleme arkadaşım,ilk arabam falan bayagı bir ucuzdu..ilk fırsatta cadır ve aktivite masası alacagım..

-gecen hafta içi ceylinle dükkanımıza gittik..ceylinimle dolastık..güzel kızım babasının koltuguna oturdu..resimlerini cektik..sonrada cıkınca corbacıya gittik..ceylin cok güzel durdu..corba içti..ekmek yedi.sütlac bile yedi..

-bense tartıda 79 kiloyu görmenin mutlulugunu yaşıyorum :-)))doguma 92 kilo ile girmiştim..yediklerime dikkat ediyorum..tatlıda yiyorum...veriyorum işte cok mutluyum..

-blog bulusmalarına katılmak istiyorum fakat hep karsı yakada oluyor..ben daha buraları yeni yeni öğrenirken karsıya nasıl geleyim ki...:-((((

-8 adet dişimiz var...unutmadan ekleyelim..

-böyle işte keyifler iyi.kuzum iyi..bense daha iyi....

2 yorum:

SERRA dedi ki...

merhabalar günde 2 öğün az değil mi kahvaltı yapmıyor mu yumurtayı yağda yedirdiğinizi yazmıştınız sonra sağlık oc. dan haşla demişler falan yemiyor mu yoksa fındık öpüyorum ceylin i

mine dedi ki...

merhabalar sabah tabiki kahvaltısını yapıyor..yumurtası peyniri herşeyi yiyior..sanırım yanlıs anladınız..yumurtayı haslıyorum yagda yapmıyorum..hergün yumurta yediriyorum..2 ana öğün yemek veriyorum..aralarda meyve yogurt ve anne sütü..fındık ceviz herseyi yiyor..öptüm..