30 Haziran 2009

mim...

sevgili zehracım beni mimlemiş..

hemen cevaplıyım...

1-kullandığım parfüm:
birkaç çeşit kullanıyorum ama en sevdiğim cacharel amor amor...

2-kullandığım krem:
ben avon satış temsilciliği yapıyorum fakat kimseye satmadan..sadece kendi ihtiyaçlarımı alıyorum..krem olarakda avonun muzlu hindistan cevizli kremini kullanıyorum..

3-en son okuduğum 3 kitap:
28 gün kadın olmak:kağan kocatepe
9 ay 10 gün :kağan kocatepe
reşat nuri güntekin:yaprak dökümü..

4-son aldığım 3 ürün:
kızıma alıştırma bardağı
eşime gömlek babalar gününe
kendimede elbise

5-seyrettiğim 3 dizi:
aşkı memnu
kurtlar vadisi pusu
yaprak dökümü

evet sıra bende....bende canım ablacıgımı ,tarkanın annesi sibeli ve elanın annesi özgürü mimliyorum..

hadi bakalım....


p.s 1:bu arada kızımın üstten 2 dişi daha gözüktü..bugün cok huysuzdu hiçbişey yemedi sadece emmek istedi..bu kız cok aceleci ...2+2 olduk...17 yasındada ben evlencem derse şaşmam vallahi...:-))

p.s 2:bu akşam adapazarına gidiyorum..tam vişne zamanı..biraz ağaca cıkıp vişne toplamalı yemeli ceylinime yedirmeli.kışlık hazırlamalı...gidiyorum hafta sonu dönücemm..bol resimlerle ve haberlerle görüşmek üzere...

p.s 3:ablacıgımda şeker yüklemesi yapıldı yüksek cıktı...sıkma canını ablacım bişey olmaz allahın izniyle..biraz diyet o kadar...üzülme olurmu?


sevgilerrr

2 yorum:

Ozguranne dedi ki...

MAşallah dişlere. Bizim ufukta bişi yok şimdilik, bekliyoruz. Mimi yazacağım teşekkürler.

zehra dedi ki...

tesekkurler mımı cevapladıgınız ıcın guzel anne ve guzel kızı:)))