13 Nisan 2009

en sevdiğim köşe mimi...



bloguyla yeni tanıstıgım zeynepcim beni mimlemiş...evde en sevdiğimiz köseler hakkında..aslında evimin her köşesi güzel ama en güzeli kızım uyandıktan sonra odasına gidip alt değiştirme masasında biraz oynamak..hele kızıma aldığım ilk oyuncagını resimdeki gibi cok seviyor.ve ikinci en sevdiğim köşede tvnin karsısındaki koltugum....özellikle sevdiğim dizilerin oldugu günler...en favori yerim..gündüzleri pek tv açmam..genelde akşam izlerim...evet mimimi cevaplandırdım..bende hasan erenin tatlı annesi aybikeciğimi mimliyorum...hadi bakalım aybikecim...
bu arada tatlım nasıl olmus ama:))))

4 yorum:

aybike dedi ki...

canım ben tatlıdan başlayım;ellerine sağlık canım harika görünüyor.Afiyet olsun.Mimine en kısa zamanda cevap vereceğim canım .Güzeller güzelimi ve onun güzel annesini kocaman öptüm.
sevgiler..

kubra zeynep kara dedi ki...

cevpladığın için çok teşekkür ederim:)
senin lokumda tam yemelik.hele uykudan uyanınca nasıl keyifli oluyordur.onun olduğu her köşe en güzel köşe.
Allahım ayırmasın:))

Adsız dedi ki...

ne guzel gozukuyor tatlin canım,
eline saglik.

Yasemin Aktuğ dedi ki...

ya böyle lezzetli iştah açıcı şeyler koymayın ya ben rejime başlamış biri olarakdan ağzımın suyu akıyor