16 Mart 2009

yine cokk ara verdikk...









evet yine çok ama çok ara verdim..yazacak o kadar çok şey birikti ki..umarım hepsini hatırlar ve yazarım..ev işlerinden fırsat bulamadım ki bu geçen zamanda ...
ceylin yağmurum güzel kızım minik ellim pamuk ayaklım 3 aylık oldu..kocaman oldu..artık beni tanıyor..gülücükler saçıyor..minik elleriyle oyuncak tutuyor.daha bir hareketlendi artık..renklere cok tepki veriyor özellikle renkli oyuncaklara..kendi kendine konusuyor özelliklede memede cok konusuyor ve konusmaya baslayıncada emmek ıstemıyor hep konusmak ıstıyor tam ısırmalık zaten o kadar zor tutuyorum ki kendimi..meme emerken gözlerimin içine bakması cok güzel bir duygu..canım kızım artık büyüyor..bu ay itibariyle eld,venlerini cıkardım aslında gec de kaldım ellerini cıkardıgımdan beri elleriyle temas kuruyor..yani dokunmayı öğrendi geç kaldım biraz üşür diye tedirgin oldum doğrusu..kızımın su aralar elleri sürekli agzında sanırım dişi cıkacak gecen hafta kontrolumuz vardı herşey yolunda dişetleri kaparmıs nisana cıkar dedi doktor teyzemiz..yine anne sütümüze devam edecegiz..ek gıdaya 6. ayda başlıyoruz.kalca ultrasonuda temiz çok şükür..popomuz için eger kızarırsa hametan verdi arada sürüyorum ama pişik olmadı daha ceylinim..yanlız basında konak cıktı.. bunu içinde zeytinyağı ve karbonatı sürüp bekletip sık tarakla tarayacagız..
verem asısı ve pnömokok asımızı da olduk hiç de rahatsızlanmadı kızım..ne olur ne olmaz diye agrı kesıcı ateş düşürücü verdim ama bir sıkıntı cıkmadı cok şükür..
geçen hafta sürekli gezdik ve her pazar ömer ben kızım pusetine koyup pazarımıza gidiyoruz..güzelim hiç aglamıyor arabasında hemen uykuya geçiyor..gecen hafta birgünde hamiş teyzemize gittik..biraz bagırdık cagırdık ama sonra uyuduk ..bebişin kıyafetlerine baktık...akşamda babamız bizi aldı teyzemizden dükkanımıza götürdü orada güzelce vakit gecirdik alısveris yaptık kızımla...güzel kızım öyle uyumlu bir bebekki maşalllah...uykusu herşeyi düzene girdi cok şükür..gece boyunca 1 kez uyanıyor emmek için..ama gene geç yatıyor ama 2 yi bulmuyor..yine yalancı meme emiyor ama sadece uykuda..emziğimizi de değiştirdik bu ay 3-6 ay aldık..kızım gündüzleri de uyuyor yaklasık 1 saat uyuyor..geceyi ve gündüzü cok iyi biliyor gece uyanıncada emip hemen uyuyor bu kız uykuyu cok seviyor işte bu huyu bana cekmiş kim gördüyse aynı babası diyip duruyor..9 ay taşı karnında sonra babasının ikizini cıkar olurmu hiç....
bazen huysuz oluyor özellikle uykusu gelince..meme veriyorum almıyor aglıyor yalancı memeyi alıyor ama doktorumuz uykusu gelince huysuzlanması normal dedi.bu arada kızım gündüzleri hep ana kucagında yani iyiki almısım ne kadar yararlıymıs bütün gün ana kucagında oturuyor..bazen uyuyor...cok memnun kaldım dogrusu..yıkanmayı cok ama cok seviyor güzel kızım hele poposu acılınca cookk keyifli....

günler evimizde geçiyor ceylinimle...yemek,ütü,ev işi,çamaşır ceylin derken nasıl akşam oluyor anlamıyorum dogrusu..geçen markete gittiğimde ceylinin bezini değiştirdim..uyu oyna aldım primanın yine hoşuma gitti alerji falanda yapmadı bide denemek için johnsons baby nin bed time yeni cıkardıgı şampuanı ve yağını aldım uyumaya yardımcıymıs rahatlatıyormus gercektende banyodan sonra uyumak yerine cin gibi gözünü açan kızım bu şampuan ve yağla uyuyakalıyor meme emerken.güzl bir ürün göz de yakmıyor..ayrıca bu zamana kadar ceylinin altını uninin yenidoğan ıslak mendiliyle sildim fakat artık büyüdü farklı bişey alayım dedim dalinin ıslak mendili cıkmıs denedim memnun kaldım alerji falan yapmadı adapazarındayken bitince ıslak mendilimiz başka bir marka almıstım o biraz kızartmıstı poposunu ama dalin bişey yapmadı başka hangi markalar güzel tavsiyeleriniz varmı???bide buharlı pişirici alayım diyorum ek gıdalara başlayınca..arzumun bir ürünü var hem buharlı pişirici hem de sterilizatör olarak kullanılan ondan alayım diyorum..yoğurt yapma makinesi ablamın var ondan alıcam bakalım..kızıma taze yogurtlar bol vitaminli corbalar yapıcam inşallah....

evet bu yazıya 21.00 de başlandı ve şu an saat 00.39 ceylini yıkadık uyuyor mısıl mısıl ...bende sıcak salebimi aldım bu satırları yazıyorum...birkaç resim koyuyorum karışık ama yeni çekilmiş...

araya tekrardan fazla acmamak kendimizi özletmemek dileğiyle....

5 yorum:

Güneş dedi ki...

Maşallah Ceyline çok tatlı,her anları o kadar özel ki..
Sevgiler.

Tuğçe dedi ki...

Mine,
İyi ki yazmışsın...Çok özlemişim Ceylini...Kocaman kız olmuş artık.Gülücük atmalar, konuşma provaları, alışverişlere çıkmalar...Annesini de hiç üzmüyormuş...Amaan aman canım benim canım benim...Maaşallah sana!
Öpüyorum sizi çok!

zehra dedi ki...

masallah bebegim ne guzel olmussun sen boyle bu arada annesi acmayin arayi bu kadar ozluyorum ben bu prensesi

Nilsu'nun annesi dedi ki...

Nasıl da büyümüş, nasıl da tatlı olmuş... Şu aralar çok yoğun geçmesi normal günlerin ama eminim bir kaça aya kadar her şey oturmuş olacak... Sen ve Ceylin hariç:)))

aybike-eren dedi ki...

canım yaa ne kadar da büyümüş bu kız.Maşallah ne kadar da tatlı.
şirinmi şirin,uslumu uslu daha ne olsun.çok özledim ben bu kızı yaa..
Fotoları görünce aradım evde yoksun.
Bi ara gelip seveceğim bu tatlişi.
Dayanamıyorum artıkkk..

sevgiler..