16 Aralık 2008

doğurup gelicem inşallah ..:-))))

kızıma kavusmama saatler kaldı acayip heyecanlıyım ama cok mutluyum 9 ay bitti sıra ceylinimize kavusmamıza geldi.cok merak ediyorum acaba nasıl olacak saclı mı bana mı benzeyecek babaya mı bir sürü sorular kafamda..hormonlar nasıl devreye girecek hemen süt gelecekmi...vs..vs..allahtan herşeyin hayırlısını istiyorum saglıkla kurtarsın bizi inşallah yavrumuza uzun ömürler versin bize bağışlasın...en kısa zamanda ceylinim ve ben burda olacagız...dualarınız bizimle olsun...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Of ben de çok heyecanlıyım sizin adınıza.
En önemlisi sağlıkla kavuşmanız, inşallah bütün operasyon kolaylıkla tamamlanır. Bizi habersiz bırakma, fotoğraf ta isteriz ama :)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Dualarım seninle. Allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.

Sen Gelince dedi ki...

Ne kadar heyecan verici. Her şeyin yolunda gidecağine inanın ve kalbinizi ferah tutun. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Güzel haberlerinizi bekliyoruz. Sevgiler...

mummy dedi ki...

Hadi bakaım hayırlı haberlerini bekliyoruz...Allah yardımcın olsun sağlıkla gelsin ceylin hanım..

ummugulsum dedi ki...

dualarımız senınle canım.
sut olayına gelınce ılk sut cok onemlı emzırmeye calıs sutun yetmıyo dıyenlerıde takma kafana emzırdıkce sutun gelır. ıcebıldıgın kadar su ıc kılo vermende yardımcı olur ve bol bol sut yapar.
ıns sag salım kavusursunuz mınık melegınıze: )
opuyorum cnm aeo

Tuğçe dedi ki...

Kesinlikle aklımdasın Mine...Çok zor biliyorum ama bu gece uyumaya, dinlenmeye çalış. Merakla bekliyorum iyi haberlerini (zi) :)

ELÇİN dedi ki...

canım dualarım seninle ... sağlıkla uzun ömürler diliyorum yavrunla

öpüyorum

annecik dedi ki...

dualarımız seninle tabiki ve sağlıkla dört gözle yok yok bütün blog teyzeleri gözlerini blogunuza dikmiş merakla bekliyoruz kime benzerse benzesin kokusu hiçbir şeye benzemez çek içine misler gibi cennet kokusunu merhaba de yavruşuna sonra bizede bilgi ver sağlığınızla ilgili selamlar

Adsız dedi ki...

haber var mı diye baktım ama daha ses yok...
doğmuştur şimdiye heralde küçük hanım allah analı babalı büyütsün..
öpüyorum annesini de minik bebişi de...

aybike dedi ki...

Allah yardımcın olsun Mineciğim.Dualrımız seninle..

Anne Duru dedi ki...

allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah...şimdiden hayırlı olsun güle güle büyütün

aybike dedi ki...

Minecim aklım hep sende.inşallah bebişde sende iyisinizdir.Hayırlı haberlerinizi bekliyorum.
sevgilerr.

pinus dedi ki...

herhalde kavuşmuşsundur ceylinine.inşallah hiç bir sıkıntı ve sorun olmamıştır..hoşgeldin minik ceylin...annenin bütün heyecanını burdan takip etmek çok güzeldi...

Adsız dedi ki...

hayırlısıyla,sağlıkla kavuşursunuz inşallah minik Ceylin'e..

Gamzeli dedi ki...

Şimdi kızınla birlktesin ne güzel, allah bizlerede göstersin inşallah..