16 Kasım 2008

34.hafta biterken..


bugün 34.haftam bitiyor ve yarın 35.haftaya başlıyorum hayırlısıyla..gecen hafta 3 gün çalıştım diğer günler evdeydim..önümüzdeki haftada artık son alısverişlerimi tamamlamayı düşünüyorum..artık fazla bişeyde kalmadı zaten..sona yaklaşıyoruz...
yarın saat 9 da doktor kontrolüm var inşallah iyi haberlerim olur yine kızım iyi olsunda başka derdim yok şuan.yarın ayrıca diyetisyendede kontrolüm var bakalım ne diyecek tabi bu arada hiç tartılmadım kaç kilo oldum bilmiyorum aslında pek bilmek de istemiyorum..bu arada kızımın kıyafetlerini yıkadım ütüledim dolabına astım..yarında doğum çantamı hazırlamayı düşünüyorum..artık vakti geldi sanırım..almam gereken işime yarayacak şeyleri aldım cok da fazla abartmaya gerek yok bence..bazı siteler o kadar çok abartmıslar ki makyak malzemesinde kadar yazmıslar ne komik sanki makyaj yapacagım başka işimde yok...
bu akşam bayagı bir ütüm var geceliklerimi yıkadım ütüleyecegim..işhiç bitmiyor ki zaten...
yarın doktor kontrolümle ilgili haberlerle yine burda olacagım...hadi bana kolay gele...

2 yorum:

Sermin dedi ki...

Çok heyecanlııı. ben 4 hafta sonra doğurmuştum.

Adsız dedi ki...

Merhaba benim bi gunluğum yok gezinirken rasladım sizinkine 11 aylık bi bebeğim var benimde Allah senide tez ve zamanında kurtarsın inşalla hayırlı doğumlar kiloya gelince herkezin yazdıgı gibi bende yazacagım sakın sorun etme hepsi gibiyo kaldıki sen sadece resimlerden gördüğüm kadarı ile doğumda almışsın emin ol hiç kalmıyacak kendine dikkat et


derinsu