6 Ekim 2008

neler oldu...????



yazmayalı bayağı zaman oldu..çok şey birikti..bu arada herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun.arife günü doktor kontrolümüz vardı.28. haftaya yeni başlamıştım.sabah 9 da doktordaydık.zaten ilk muayene bizimdi hemen girdik..kızımız büyümüş boyu uzamıs kocaman bir kız olmus elini basına koymustu.kara kara düşünüyordu belkide ne zaman dünyaya gelicem diye..:-)))doktorum cok güzel haberler verdi bu sefer bebeğin suyunun arttıgını istediği boyuta geldiğini gelişiminin de iyi oldugunu bir sıkıntı olmadıgını belirtti ..içim rahatlattı..çok şükür...ayagımdaki kramplardan bahsettim ve 3 adet ilaca başladım.biri kan ilacı,elevit adında vitamin ve kramplar içinde kalsiyum ve magnezyum desteği...hepsinin tadı da kötü..ne yapalım mecbur içiyorum.ayrıca şeker yüklemesi,kan ve idrar tahlili yapıldı.. dokrotum bişey olursa ararım dedi henüz aramadı fakat kanım düşmüş ben hastane de beklerken kan ve idrar tahlilim cıktı..kanım düşmüş bazı şeylerde çıkmış idrar tahlilimdede sanırım enfeksiyon falan var yani bilemiyorum bazı değerlerim farklı belkide normaldir.doktorum henüz aramadı bakalım ..hayırlısı... inşallah şeker falan cıkmaz..
doktor kontrolümüz bu şekilde geçti..

arife günü akşamı adapazarına gitik bayramın 1.günü adapazarındaydık 2. gününüde annemde geçirdik.3. günüde çalıştım.. bu bayramın diğer bayramlardan farkı kızımında bizimle olmasıdır belkide en güzel bayram bu bayramdı benim için..tadını cıkardım fazla tatlı yemedım..çünkü doktorum sıkı sıkı tembih etti beni..ayrıca bu ay 2 kilo almısım doktorum tebrik etti..tabi gecen ay 6 kilo alınca haliyle bu ay süperdi kilo artışım..bu ay itibariyle 85 kiloyum...sanırım 95 le falan doguma gıderm gıbı gelıyor..hiç dert edinmiyorum nede olsa kiloları vericem..


bugün ibariyle 29. haftaya başlamış bulunmaktayım...zaman daralıyor kızıma kavuşmamıza az kalıyor..heyecanımız artıyor...saglıkla dünyaya gelmesi en büyük isteğimiz...

Hiç yorum yok: