28 Ekim 2008

kavustum bloguma..

yasak bitti kavustum bloguma ve blog dostlarıma... tam bi şok olmuştu benim için sayfama girmek istedim birde ne bakayım erişimi yasaklanmıs ne yapacagımı bilemedim..... ülkemizde herşey bitti sıkıntı yokda tek sorun sanki bloglar...böyle apartopar blogları kapatmak yerine ekonomik krize sürükleniyoruz önce bu sorunu çözsün devletimiz...tabi daha bu bişey değil.. yazacak çok şey varda belirtmek istemiyorum..
kendimden ve kızımdan söz edeceğim..görüşmeyeli aslında fazla bir değişiklik yok.. bu aralar biraz üzüntülüyüm anneannem hastanede yoğun bakımda yatıyor.anneannem karabükte yaşıyor. annem ve ablamda apartopar gittiler bende gitmek istiyorum ama uzun yol ne olacagı belli olmaz cesaret edemiyorum. allah yardımcısı olsun inşallah...allah saglık sıhhat versin diyorum..annemde çok üzülüyor bende üzülme diyorum ama nafile annesi nasıl üzülmesin..bende annem üzülür hasta olur diye üzülüyorum..annelik böyle işte ben anneme annemde annesine dedimya annelik işte....
ben yine çalışmaya devam..sanırım işte doğuracagım..:-)yada dükkandan doğuma gideceğim..hafta sonu pazar günü kızımın odasına bordür aldık..ayıcıklı pembe şeker bişey..odaya biraz farklılık katacaktır diye düşünüyorum...yarın bebek odamız gelip kurulacak evdeyim perşembe günüde doktor randevumuz var kızımızı görücez inşallah...neler oldu 1 ayda içeride bakalım ...en son gecen ay gitmiştik doktora..
doktor dönüşü iyi haberlerimizi veririz inşallah...
bizden havadisler bu kadar
herkesin 29 ekim cumhuriyet bayramı kutlu olsun...

2 yorum:

Tuğçe dedi ki...

Anneannenize acil şifalar diliyorum. Çok geçmiş olsun. İnşallah iyi haberler alırsınız.Hem Karabük'ten hem de Dr.dan :)
Sevgiler

gülücüklerim benim dedi ki...

Allah ananene acil şifalar versin.Kendine iyi bak üzülme canım