14 Ekim 2008

eminönü gezimiz...


geçen hafta salı günü annem ablam ben eminönüne gittik..eminönü gerçektende diğer yerlere oranla cok ama cok ucuz....herkese her keseye uygun şeyler var..chicconun outlet mağazası normal magazasından bayagı ucuz fakat çeşit hiç yok ..hep body var hastane cıkısı falan yok..ben bişey bulamadım..eminönünde bebek şekerleri süsleri satan bir cadde var ve hep bebek süslemeleri falan satıyor fiyatları makul cok pahalı degıl..kapı süsleri 15 ytl den başlıyor..bayagıda güzel yani... takı yastıkları 7.5 ytl den başlıyor en iyisi 15 lira..ben aldım pembe renkli satenden 10 ytl ye ..çok da güzel daha sonra odasında süs olarak kullanılabilir...bebk kıyafetleri içinde kürkçü handa birkaç mağaza var ..bebek tulumları 10 ytl den başlıyor ve tulumlar kışlık penye değil kadiye çeşit çeşit var hangisini alacagınıza karar veremiyorsunuz..pijama takımları da 5 ila 10 ytl arasında değişiyor..battaniyeler ise 15 ytl civarlarında..ben 2 tane battaniye aldım..tulum pijama takımı havlu bayagı bişeyler aldım... kıyafet bayagı aldım tek tük eksikler kaldı fakat asıl önemli agır eşyalar (oda takımı yatak gibi) daha almadık bu hafta bakıcaz inşallah..


ayrıca eminönünde keşfettiğim bir han oldu..komple bebek kıyafetleri satılan 3-4 katlı bir han... ismi havuzlu han ...tavsiye ederim öyle güzel şeyler ve çeşit varki girince kafam karıştı hana..hangi yöne neye bakacagımı sasırdım kaldım...halimi görseydiniz..ayrıca eminönünde irem bebe mağazası var tavsiye ederim.tüm ürünleri markalı..ne ararsanız var..oyuncaktan beşiğe emzikten biberona tüm ihtiyaçlar rahatlıkla alınabilir..zaten gidince neler ihtiyaç oluyor satıs elemanları belirtiyor..süt sağma makineleri 30 ytl den başlıyor fakat bunlar manuel olanlar elektriklilerde 70 ytl den başlıyor...
yenidoğan bebekler içinde emzik olarak aventin emziklerini tercih ediyorlar..çünkü aventin emziği anne gögsüne cok yakınmıs...ben de yeni öğrendim vallahi..bakalım daha neler öğrenicez....benim gibi hamile arkadaşlarıma duyurulur....

gezimiz güzel bir şekilde bitti.taşıyabileceğimiz kadar aldık gene bayagı bişeyler aldık..bi dahaki gidiş yine alırız öyle öyle biter işte ...zaman hızla ilerliyor..

konuyla alakasız ama dün gece kabusla uyandım...suyum gelmıs doktora gidiyoruz fakat bir doktor bulamıyoruz..aglıyorum hep uyandım uykumdan gercektende aglıyorum öyle etkilenmişim kiii.. bütün günüm kötü geçti..allah böyle acılar kimsye yaşatmasın inşallah...rüyası bile çok kötü...
saglıkla sıhhatle vaktinde kızımıza meleğimize kavuşuruz inşallah ..

yeni çekilmiş yeni evimden tombik halimle bir foto:-)))))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili ceylin aynı şeyleri bende yaşadım havuzlu hana girdiğimde ama havuzlu han'ın en alt katında bebe çeyiz sarayı var gerçekten ne ararsan var 15 mağzada her şey için bir mağza var,chicco,piercardin daha biksürü çeşit var ben tüm ihtiyaçlarımı ordan aldım dinlenmek için kafeterya mağzaları sıra sıra gezerken elinde market arabası ve yanında sizinle ilgilenen bir eleman oluyo gerçekten çok memnun kaldım irem bebeye bende girdim dediğiniz gibi güzel ama kıyafet hiç yok ve çeşit kısıtlı..