1 Eylül 2008

biz geldik...neler oldu neler..24.hafta kontrolümüz..

ve tatil bitti..döndüm evime...

cumartesi akşamı adapazarındaydık.pazar sabahı kahvaltı yaptıktan sonra cıktık yola ..önce benim köyüme gidip babamın mezarını ziyaret ettik.ordanda safranboluya düğüne. düğün evine vardık herkes gelmiş bitek biz eksiğiz.ablamda beni beklemiş kuaföre gitmek için hemen apar topar bişeyler yiyip kuaföre gittik saçlarımıza fön çektirdik eve geldik giyindik ve doğru düğüne...:-))))düğün güzel geçti zaten 11 de de bitti.oturduğumuz yer tamda kolonların yanıymış kafam şişti zor ettim 11 i minik kızımda oyle rahatsız oldu ki gece boyunca hareket etti durdu.. dayanamadı çocuk o kadar sese:-)))neyse düğün bitti eve gittik bişeyler atıştırıp doğru koyulduk yola..annem abim ablam safranboluda kaldılar..

tabi yola dedik ama gidecegimiz yer belli değil tabiki..dedik inelim akdenize doğru...safranboludan ankaraya afyona denizliye derken bi gitmişiz ki muğlada gökava körfezindeyiz..süper bir yerdir gökava saklı bir cennet bence..daha öncede gitmiştik cok beğenmiştim gene gittik gene güzeldi...kendimize güzel bir motel bulduk ve tatilimiz başladı bu arada yolçok uzun sürdü muğlaya vardığımızda pazartesi saat 18.00 olmuştu tabi biz harap bitap haldeydik..hemen bişeyler yedik..cup yatağa...

sabah kalvatıya indik güzelce kahvaltımızı yaptık sonra denize..yalnız sahili cok kalabalıktı ..ilk gün denize girmedim diğer günlerde daha sakin yerlere
gittik koylara oralarda girdim..bol bol yüzdüm evdeki akvaryumumuza taş topladım..çok güzeldi tatilimiz taki dönüş yoluna cıkana kadar.......

dönüş yolumu eziyet yolumu bilmiyorum...mahvoldum..bır karın agrısı tansiyon düşmesi ye yediklerimi cıkarmak cıkarmak...yazarken bıle o anları yasıyorum da ne kötüydü benim için..kendimizi adapazarına zor attık..halsiz kalmısım kusmaktan bol bol su içtim patates yedim..bide üstüne öksürüğüm arttı bronşit gibi oldum ye ye ıhlamur iç iç yaklaşık 10 gündür adapazarındaydım ..kendimi besiye çektim..daha dün gece döndük..bol bol incir yedim..dalından domates salatalık biber ve bütün meyvalardan yedim...köy ekmeği yogurdu ve yumurtası mükemmeldi..kendime geldim cok şükür ..

yedim ama bugunkü doktor kontrolümüzle çok yediğimin farkına vardım basküle cıkınca..:-(((( doktorum aldıgım kiloyu görünce küçük bir şok yaşadı ve ekmeği tatlıyı kes dedi ne yapıcam bilmiyorum canım sıkkın:-((cok yemişim 1.5 ayda 6 kilocuk alıvermiş bedenim:-)0 tabiki tek ben değil bebeğimde almış..keyfi yerindeydi kocaman kız olmus..sıkıntı yok... sorun bende..doktor dogumun zor olur dedı seker cıkar dedi..bebek icin su an sorun yok dedi ama sıkıldı ıste canım ..bol bol su içmeye devam ... 1 ay sonra gene gidecegiz.bol bol yürü dedi ayaklarım gene ödemliymiş...herşeye rağman bebeğim iyi ya en önemlisi bu benim için yemek işine de daha dikkat edicem ..
yediysemde bebeğim için yedim aldım kiloları:-))
ne yapalım doğumdan sonra vericez inşallah hep böyle kalacak değilim ya...işte böyle böyle kendimi avutuyorum ne yapayım...

ayrıca ramazan ayı hayırlı ugurlu olsun..ben tutamıyorum ama oruç tutanların oruçlarını allah kabul etsin.bereketli ramazan sofraları kurulsun inşallah..

evet benden şimdilik bu kadar güzel... yorumlarını bırakan herkese çok teşekkürler