6 Haziran 2008

bitanemizi ilk öğrendiğimiz gün

bitanemizi ilk öğrendiğim gün inanamadım...ağladım..son regl tarihim 22 marttı nisan 25 olmasına rağmen regl olmamıstım.iş cıkışı eczaneye ugradım ve test aldım..eve gelıp hemen testı yaptım ve ne göreyim sonuc pozitifti...inanamadımm..aglamaya basladım ve esımı eve cagırdım.oda alelacele geldı ve durumu anlattım ama eşim hemen emin olma kan testi yaptıralım dedı o gece oyle gectı ama ben bitanemin olduguna kendımı ınandırmıstım bir kere...sabah kalkıp hemen en yakın hastaneye gittik kan aldırdım ve sonucların saat 4te cıkacagını öğrendım işe gittim ama saat 4 ü zor ettim sonucları eşim almıs ve hemen aradı...6 haftalık hamile oldugumu söyledi...o anki mutlulugumu kimseye tarif edemem...anlatamam...
hemen doktorumu aradım ve durumu anlattım doktorum bana folık asıt almamı soyledi ..hemen folık asit alıp içmeye basladım..ve doktorumdan ilk randevumu aldım..

Hiç yorum yok: